Voor vertrek - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Mlijntje - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Mlijntje - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2013 | Nederland, Geertruidenberg

Nog 4 dagen voor we vertrekken! Ik heb m'n tas al opgehaald en ben begonnen met inpakken. Voorlopig lijkt het er in ieder geval op dat alles makkelijk gaat passen.Ik heb er nu echt super veel zin in maar ben stiekem ook een beetje zenuwachtig. Weet nog niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen, behalve awesomeness!
Tickets zijn binnen, paspoorten liggen klaar, inentingen zijn al gehaald dus volgens mij gaat het allemaal lukken.
Detlef is vandaag niet thuis en dat kwam wel goed uit want dan kon ik op m'n gemak beginnen met het organiseren van m'n spullen :)
Nou verder heb ik dus dit reisverslagding aangemaakt, zodat het thuisfront een beetje kan volgen wat we allemaal beleven en hoe het met ons gaat :D
Ik probeer hier iedere keer als we een internetcafé oid tegen komen updates te plaatsen, met als het lukt wat foto's erbij!

  • 27 Juni 2013 - 17:45

    Lisette:

    Hé Marlijn,

    Hartstikke leuk dat je dit reisverslag begonnen bent! Alvast heel veel plezier, geniet met volle teugen van elke dag!

    Warme knuffel, Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geertruidenberg

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 6403

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 30 Augustus 2015

Vietnam en Borneo

02 Juli 2013 - 25 December 2013

Singapore, Bali en Lombok

Landen bezocht: